Leverancier van het Jaar
Begin deze maand zijn de jaarlijkse Sanitair en Tegel Specialist Marketing Awards weer uitgereikt. In de categorie ‘Leverancier van het Jaar’ is de Limburgse sanitairfabrikant Clou de winnaar geworden. Een trotse directeur Math Meertens: ‘Clou is voor de klant dan ook een echt mensenbedrijf.’

Math Meertens reageert verheugd op het nieuws om uitgeroepen te zijn tot Leverancier van het Jaar. ‘Hieruit blijkt dat onze klanten ons een prettig bedrijf vinden om mee samen te werken. Wij hebben dan ook sinds jaar en dag een bijzonder nauwe band met onze dealers. Neem bijvoorbeeld onze prijslijsten, catalogi en de website; die zijn van een uitmuntend niveau en gebouwd met als uitgangspunt ‘wat vindt onze klant makkelijk’. Voordat wij onze documentatie definitief in gebruik nemen, is alles ook daadwerkelijk beoordeeld door onze klanten en hun medewerkers. Ook ons beeldmateriaal, handleidingen en technische tekeningen zijn van een uitzonderlijk hoog niveau.’
Marge
‘Heel belangrijk ook: klanten kunnen op producten van Clou marge realiseren. Het design is onderscheidend en de prijzen zijn concurrerend. Daarbij hebben we voldoende voorraad en leveren we snel. Ook onze aftersales en service zijn prima geregeld. We hebben een zeer ervaren team. Al met al kun je zeggen dat Clou een goed geoliede machine is, die een uitstekende performance levert aan haar klanten.’
Awards
De Sanitair en Tegel Specialist Marketing Awards, een initiatief van de vakbladen van Qumedia, worden al meer dan tien jaar uitgereikt. De opzet is al die jaren dezelfde gebleven: de redacties van de betreffende bladen vragen aan ondernemers en inkopers binnen de branche om bedrijven en producten te nomineren. Vervolgens vormen de meest genoemde bedrijven en producten een top drie, waaruit de lezers van die vakbladen de winnaars kiezen.
Clou winnaar
In de categorie ‘Leverancier van het Jaar’ was winnaar Clou samen genomineerd met Galvano en Technische Unie. Winnaar in de categorie ‘Productinnovatie’ dit jaar was Van Rijsingen. Op de vraag ‘wat is de meest succesvolle innovatie of de innovatie waar men het meest van verwacht?’ noemden de redacties en lezers hun Aquasound systeem. De Award voor ‘De beste reclame- of marketingcampagne voor een bedrijf of product’ was voor de Aquaclean van Geberit.

Afmelden